20.4.13

Little Victor al Sis-b de Malgrat de Mar

Vaig estar dubtant fins a l'últim moment: me'n vaig al cineclub a veure Holy Motors o m'arribo al Sis-b a veure en Little Victor? Finalment, vaig concloure que la pel·lícula ja l'enxamparé un altre moment; en Little Victor, vés a saber. Vaig enfilar, doncs, cap al Sis-b. Devia anar-hi mig adormit: em vaig deixar la càmera a casa, de manera que he hagut d'il·lustrar aquestes ratlles amb una fotografia promocional, i molt ben parida, de l'artista. Us deia que devia anar mig adormit al concert. Ben aviat, però, em va passar la son. Tot va ser que Little Victor pugés a l'escenari, acompanyat d'un bateria, un contrabaixista i Miss Lidia Lil a les maraques. 

Dalt de l'escenari, Little Victor desprèn un aire d'absoluta autenticitat. Res és postís: l'artista fa ben bé allò que porta dins seu. Combina amb una naturalitat sorprenent la guitarra, l'harmónica i la veu: trenta anys de carrera, que van començar amb un aprenentatge als carrers i els clubs de Memphis al costat d'alguns dels noms llegendaris del blues, s'han de notar per força! Tot i l'escàs públic, el boogie blues de Little Victor i companyia ens va anar engrescant. Divertidíssim el numeret de les cerveses: es van passar tota una cançó tocant els instruments amb una sola mà mentre anaven buidant unes mitjanes i brindant entre ells! Vam acabar corejant el tema "Boogie All Nite Long" i demanant un bis. Felicitats a en Guillem i a tota la gent del Sis-b per donar-nos l'oportunitat de veure músics tan bons a quatre passes de casa!