28.10.12

Les recomanacions de Handsome Dick Manitoba

Imatge (parcial): Cliff Mott
En el número d'aquest mes d'octubre de la nostra revista musical de capçalera, Ruta 66, hi ha una interessant entrevista a Handsome Dick Manitoba (The Dictators, Manitoba's Wild Kingdom), a càrrec d'Álvaro González. L'entrevista se centra sobretot en l'activitat actual (concerts, ràdio, conferències) de Manitoba, tot i que també hi ha ocasió de comentar alguna anècdota del passat, com aquella que té a veure amb una cassadora de cuiro de Sid Vicious... Però, per damunt de tot, l'entrevista reflecteix perfectament que el cantant està connectadíssim al rock que es fa actualment. Així, quan l'entrevistador li demana que recomani alguna cosa de música actual, Manitoba respon: "Adoro Make Out, el grup on canta la filla de David Johansen. M'agraden The Len Price 3, anglesos, escolteu el seu elapé Pictures. M'agrada Nick Curran & The Lowlifes [l'entrevista és anterior a la recent mort de Curran], els suecs Stupidity, els noruecs The Cocktail Slippers, The Biters, Tom Morello, Peter Wolf... i tants que no tinc espai suficient per esmentar-los." Després de llegir l'entrevista vaig començar a buscar tots aquests grups i discos a Spotify i YouTube, i vaig anar de sorpresa en sorpresa, totes molt agradables. De fet, a hores d'ara ja tinc a casa el vinil de The Len Price 3, i ben aviat caurà el de The Biters! Però escolteu, escolteu: